lørdag 10. mars 2018

Etterpålag på bytur.

Et lite glass hvitvin mens vi bestemmer oss...I et tidligere innlegg på bloggen min fortalte jeg at det var flere fra nærmeste familie som var syke eller bortreist da jeg feiret min bursdag for en stund siden. Jeg mottok derfor et forslag om at de tre det gjaldt og undertegnede kunne ta en tur ut på byen når alle var friske og festklare igjen.

Dagen ble satt til fredag (i går), men siden undertegnede også har vært syk nå nylig, fikk jeg spørsmål om jeg var bra nok, og jo da, jeg var endelig det. Litt småhosting fremdeles, men ellers var jeg helt fin. Kan jo ikke gå glipp av en bytur, vet du...

Turen gikk til vårt vanlige møtested på Aker Brygge, og det var fint vintervær denne fredagsettermiddagen. Det ble veldig god mat som alltid, jeg valgte blåskjell som de er gode på der vi var. Denne gangen ble det Blåskjell med Chili og Koriander-varianten, med Pommes Frites til. Til dessert valgte jeg is med varm nypesuppe over og kjeks til. Desserten var veldig god, det var det forresten det andre også, men middagsretten kjente jeg jo til fra før. Det ble hvitvin til maten, og kaffe til desserten.

Spennende bursdagsgaver.
Det dukket opp spennende bursdagsgaver, blant annet fra min tante som hadde handlet flott, rosa skjerf av silke og Kashmir, spennende rosa duftsåpe og rosa smykke i Thailand. Jeg fikk også flott smykke og bodylotion kjøpt i Norge. Samt en dørmatte som ikke er avbildet her.

Etter å ha ligget syk en uke føltes det veldig godt å komme seg ut og se folk igjen. Fredagen en uke før var jeg jo hos legen, og var slett ikke bra, så jeg var svært fornøyd med at jeg var frisk nok til en bytur nå, ja!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)