tirsdag 10. juli 2018

Manusarbeid og rekvisitahandel.

Jeg har nok kontorrekvisita en liten stund!
Jeg har nok kontorrekvisita
en stund!
Det har faktisk blitt en del redigering og annet bokarbeid de siste dagene, slik jeg nevnte at jeg hadde planer om. I går kom forresten en del kontormateriell jeg hadde bestilt pr. postordre. 


Siden pakken var tung; den inneholdt en stor samlepakke med utprintpapir med fem enkeltpakker i, i tillegg til printerblekk, post it-blokker og en dokumentmappe, bestemte jeg meg for å bestille hjemlevering fra Posten. Jeg er jo også fremdeles litt preget av gåproblemene jeg har hatt den siste tiden selv om jeg er på bena igjen, men det tar litt tid. Derfor valgte jeg å bruke Postens leveransetilbud denne gangen. Mest av alt tenkte jeg nok likevel at den ene pakken er veldig tung, og da kan det være greit å benytte seg av slike hjelpemidler. Det burde jeg forresten gjort tidligere, i andre sammenhenger også, når jeg har hentet tunge pakker på postkontoret! For eksempel den gangen jeg skulle hente den tunge bokpakken fra forlaget. Jeg hadde nok ikke valgt hjemkjøring hvis ikke pakken hadde vært så tung. Men det var fri frakt fra butikken, og da kunne jeg jo bruke litt på frakten fra Posten, tenkte jeg.

Det gikk veldig fint å få varene levert på døren. Jeg bestilte før helgen, og varene kom jo ikke før mandag, men det visste jeg jo. I utgangspunktet var det dokumentmappen jeg var ute etter, men tenkte at det var like greit å slå til på det andre også.


I dag har jeg gått igjennom mange av kapitlene  i bokmanuskriptet mitt og redigert dem, samt at noen av dem er printet ut på nytt.

Hva har jeg lært av dette, tro? Jo, nettopp det å vurdere å få tunge pakker fraktet. Nå har jeg i allefall kontorrekvisita en stund!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?