mandag 16. juli 2018

Uferdige prosjekter, hvitvin og moreller.

Hvitvin og moreller før lunsj.
Hvitvin og moreller før
lunsj på Rykkinn.
Heisann! Beklager fraværet etter min nettshopping sist. Det har vært litt mye å ta seg til i det siste, og jeg har helt ærlig vært litt frustrert.

Jeg har forsøkt å løse en skrivesak som ikke er så enkel som jeg trodde, pluss at jeg fikk feil informasjon til å begynne med. Dette gjorde det hele mye mer tidkrevende og frustrerende enn det hadde behøvd å være. Så vi får se da, om jeg kommer i mål til slutt. Jeg kommer kanskje tilbake til dette etter hvert, og jeg vet jeg snakker litt i gåter nå. Pluss at jeg slett ikke har hatt overskudd til å ordne andre ting jeg egentlig hadde tenkt å gjøre.



Fredag den trettende (!) var det styremøte i borettslaget midt på dagen, og jeg lot meg overraske av at det var mulig å samle alle i styret midt i ferien, og midt på dagen. Men det var hyggelig og nyttig. Jeg har som du kanskje vet nevnt styret i borettslaget jeg bor i mange ganger tidligere.

Lørdag var det lunsj hjemme i toppetasjen hos mamma på Rykkinn. Bildet øverst i saken er tatt før lunsj, da vi koste oss med hvitvin og moreller før paien hun hadde laget :-)

Men som du kanskje skjønner er jeg ikke helt fornøyd med de siste dagene rent skrivemessig. Jeg har fått gjort ting stykkevis og delt, men føler at jeg ikke har kommet helt i mål med noen ting akkurat nå. Og noen sånne dager skal man vel ha. Men nå vil jeg videre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)