tirsdag 1. januar 2019

Godt nyttår, velkommen 2019!

Flott rakettvær på  nyttårsaften!  Foto:  Gro Jeanette Nilsen.
Flott rakettvær på
nyttårsaften! 
Foto:
Gro Jeanette Nilsen.
Jeg var som sagt glad for at utfordringene rundt romjulen 2018 ordnet seg til det beste!

Nyttårsaften var stille og rolig, jeg hadde besøk av min mor her hjemme, hun overnattet til 1. nyttårsdag. Jeg var også invitert et annet sted nyttårsaften, men var egentlig veldig klar for å ta det stille og rolig hjemme. Og jeg sto selvsagt klar med kamera ved midnatt, som du ser på bildet!

Jeg har gjort meg noen tanker om nyttårsforsetter, men det vil jeg ta i et annet blogginnlegg. Det kan jo komme spennende utfordringer relatert til skriving og ellers i livet. Det vil jeg si mer om  snart.

Riktig godt nyttår og tusen takk til deg som følger bloggen min, det settes stor pris på! Jeg håper at du vil følge meg videre inn i 2019 også! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år! Jeg ligger litt bakpå igjen, hadde jo tenkt å bli mer aktiv på både egen og andres blogg i 2019, men foreløpig er det andr greier som har tatt opp tiden min.

    Leste forrige innlegget ditt og det er jo topp at venninnen din kom til rette. Uansett setter så+nne hendelser preg på mange, og ja, i julen blir det kanskje ekstra rart. Håper alt er ok.

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for hyggelig svar fra deg, i dag er jeg visst litt treg med å respondere her. Ja, alltid godt når ting ordner seg igjen!
    Jeg ligger litt etter skjema i bloggingen jeg også, men det kommer mer fra meg nå straks! Håper det nye året så langt er bra!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)