tirsdag 8. januar 2019

Endelig oppegående, etter laber start på 2019.

Her kan det bare gå fremover!
Her kan det bare gå fremover!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Det var da en utrolig vag start jeg fikk på det nye året 2019! Trodde ikke jeg hadde gjort meg fortjent til det. Hm...

Nyttårsaften 2018 var som jeg fortalte rolig og hyggelig, men så ble jeg liggende med kraftig forkjølelse /influensa ei uke! Utfra det tenker jeg at nå kan det bare gå fremover... Jeg har liksom ikke helt fått med meg at vi er over ei uke inni det nye året... Velkommen etter, jo takk for det, liksom...

Så hva har skjedd siden nyttår da, tro? Jeg måtte i allefall utsette en avtale på nyåret fordi jeg lå rett ut her... Og nettopp fordi jeg hadde begrenset frihet, man har gjerne det når man er syk og ikke orker å gjøre noe, bestilte jeg dagligvarer på døra. Jeg gjør det innimellom, men spesielt når det er litt krise. Jeg fikk også noen medisiner levert på døra fra sykehusapoteket Rikshospitalet i dag. Godt at det fins sånne ordninger, og spesielt når man må være hjemme uansett.

Heldigvis har det gått seg til. Nå er jeg endelig på bena igjen, og var så vidt en liten tur utendørs tidligere i dag. Det er et stort steg i riktig retning! Synes denne nyttårsforkjølelsen trakk veldig ut, men nå er jeg tilbake! 

Håper jeg kommer fort i gang igjen med de planene jeg egentlig skulle arbeidet med uka som gikk også! Det ser forresten litt tomt ut på veggen min, ettersom jeg har tatt vekk den gamle veggkalenderen fra 2018, og enda ikke har fått kjøpt meg en ny. Men jeg har en ny spesialdesignet almanakk da, som jeg skaffet meg i god tid før nyttår. En knall rosa en, og jeg kommer jo langt med den! Jeg skal nok få oppdatert veggen min med en ny kalender ganske straks nå. Jeg er mer optimistisk nå enn for et par dager siden, det er godt å være tilbake!


Så jeg sier det igjen; Velkommen 2019!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?