tirsdag 19. februar 2019

Har fått meg rosa powerbank!

Fått meg rosa powerbank!
Fått meg rosa powerbank!
Apropos ferie, som jeg var inne på i forrige blogginnlegg. Jeg må fortelle deg om en gave jeg fikk i anledning bursdagen min i år. Tenkte at den må da være noe for flere av leserne mine.


Det er en liten og hendig rosa Powerbank fra Clas Ohlsson, som jeg kan ha med meg når jeg er ute og reiser. Det har jo vært et par ganger på lengre turer at jeg har begynt å slippe opp for strøm på mobilen eller Ipad'en. Det skjedde blant annet da jeg var på ferie i Nord-Norge i sommer, samt noen Spania-turer de siste årene. Når man i tillegg er avhengig av å få oppdatert bloggen, er nok denne kjekk å ha!

Det fins flere varianter og farger, men denne er liten og lekker, og likner nesten på dekselet til en leppestift! Men jeg må legge til at nei, jeg ar ikke prøvd den på ordentlig ennå, ettersom jeg fikk den for bare noen dager siden.

Man lærer så lenge man lever har jeg hørt, og det er utrolig hvor mange duppeditter som plutselig dukker opp på livets vei, og som man skal venne seg til å bruke. Denne ser jo ikke så avansert ut da, heldigvis. Har du kanskje vært borti noe liknende selv?

(PS: Nei, blogginnlegget er ikke sponset.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?