søndag 17. februar 2019

Grugleder litt til prosjektslipp!

Det har som sagt vært litt festligheter i det siste, så det har derfor blitt litt lite tid til bloggen.

Jeg har også fått beskjed om det ikke ble denne helgen prosjektet jeg har deltatt i slippes likevel, men neste helg. Men denne helgen har vel folk vært opptatt med å komme i gang med vinterferie, så det var egentlig helt i orden.


Jeg har vært litt usikker på om jeg gruer eller gleder meg til prosjektet slippes. Eller kanskje jeg rett og slett grugleder meg litt! Dette fordi det som sagt er ganske personlig, og til en forandring er enda mer basert på bilder enn tekst. Jeg har jo som sagt skrevet mye personlig før også, men det er likevel alltid spennende med et nytt resultat.

Det er vel også mulig jeg hev meg på prosjektet litt raskt. Jeg tenkte der og da at dette var en kjempesjanse, som jeg følte at jeg bare var nødt til å gripe tak i, et prosjekt jeg så utlysningen til ved en ren tilfeldighet. Og at jeg nesten bare måtte slå til, det mener jeg enda, og jeg synes fortsatt det er veldig spennende! Så ja, jeg er glad for at jeg ble med, og klar for publisering i slutten av kommende uke!

Så hva skal jeg bruke vinterferien til i mellomtiden?  Jeg skal ikke reise bort, men har planer om skriving, blogging og litt lesing, samt noen få konkrete avtaler.

Reiser du som leser på vinterferie i år?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)