tirsdag 12. februar 2019

Festlig februar.

Fine, rosa skribentnegler igjen!
Fine, rosa skribentnegler
igjen!
Torsdag og fredag i forrige uke var det oppdatering hos frisøren og hos negledesigneren min, samt at hjemmehjelpen var her en tur. Det har vært mye å ta seg til, ettersom dette var rett før et par dager med bursdagsfeiringer. 



Først var jeg i stort femitårslag i familien i Vestby. Det var en feiring som var blitt utsatt helt fra i sommer på grunn av sykdom i familien, jeg har nevnt det så vidt tidligere. Like etterpå var det mitt eget bursdagsselskap med familien (og nei, jeg har ikke nådd de femti riktig ennå!) Men veldig hyggelig med familiebesøk, og mamma overnattet her til dagen etter.
Som du skjønner har jeg naturlig nok ikke fått tid til å oppdatere bloggen disse dagene, da det har skjedd noe hele tiden.


Rosa blomster og  mobiletui.
Rosa blomster og
mobiletui.
Da jeg var liten hadde vi familiebursdager annenhver dag omtrent midt i februar, ettersom både farmor og farfar hadde bursdag i denne måneden, en på hver side av meg med en dags mellomrom. Så det med et bursdagsrush i februar er jeg vokst opp med og derfor ganske vant til! På bildet ser du at gjestene kom med blant annet blomster og et nytt rosa mobiletui. Det gamle lilla var ganske utslitt :-)

Jeg har ellers fått beskjed om at prosjektet jeg har deltatt i den siste tiden ble utsatt noen dager, og publiseres på nett til helgen. Jeg vil komme tilbake til dette. Akkurat da jeg fikk greie på at det ble utsatt var det kanskje litt kjedelig, men nå etterpå har jeg hatt så mye annet å tenke på. Men nå ser jeg frem til å kunne si litt mer om det snart.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?