onsdag 24. oktober 2018

Kreativ stund hos negledesigneren igjen!

Veldig fornøyd med nytt negledesign igjen! (Foto og design: Catharin Jakobsen.)
Veldig fornøyd med nytt negledesign igjen!
(Foto og design:
Catharin Jakobsen.)
Denne uken har jeg fått meg en oppdatering på både hårsveisen og også nytt negledesign! Var hos min faste frisørsalong i går. Der hadde de en vikar akkurat da som egentlig jobbet ved en annen salong. Men hun var flink, og jeg ble fornøyd!

I dag har jeg vært hos min venninne  negledesigneren igjen. Helt nytt negledesign, selv om det også i dag var poetdesign som var utgangspunktet, etter mitt ønske. Denne gangen lys rosa bakgrunn med sort tekst. Og selvsagt litt glitternegler :-) 

Jeg synes det er spennende å se på alle de flotte og kunstneriske negledesignene den damen kan få til, ved å sette sammen design, form og farge! At jeg ikke akkurat har verdens lengste negler gjør visst ingen ting for dette designet.

Artig med nytt negledesign! (Foto og design:  Catharin Jakobsen.)
Artig med nytt negledesign!
(Foto og design: 

Catharin Jakobsen.)


Disse bildene av neglene mine er tatt av negledesigneren selv. Kaffe fikk jeg også. Tusen takk for alt du får til! Veldig fornøyd, som alltid! 

Spesielt gøy å fornye seg litt er det jo også, ettersom jeg snart skal ut og farte på helgetur igjen. Jeg gleder meg til det, og kommer tilbake til dette snart. Jeg hører imidlertid nå i dag at det fins noen utfordringer rundt min deltakelse på dette, men jeg håper det ordner seg.


Jeg synes også jeg må kommentere det at jeg merket dette blogginnlegget med sponset og reklame. Jeg betaler ikke noe for negledesignet, og synes derfor det er moro å gi litt verdi tilbake ved å vise frem denne kunsten på bloggen min og eventuelt andre sosiale medier. I tillegg til at både skribentdesignet og det å føle seg bra er relevant i forhold til bloggens hovedtemaer skribentliv og helse. Det kjennes godt med en liten fornyelse innimellom, som en liten motvekt til utfordringene med helse og sykdom i hverdagen. Og som sagt er kunstneren en venninne. Besøk gjerne hennes Facebook-side!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?