søndag 2. juni 2019

Konstruktivt manusarbeid, og snart skrivepause!

Som jeg fortalte i blogginnlegget Gjennomgår manuskriptet, og leser gamle forlagsbrev, har jeg forsøkt å arbeide litt intensivt med manuskriptet mitt noen dager, og det har føltes veldig bra! 

Under gjennomgangen av manuskriptet har jeg funnet minst to kapitler som bør og må forbedres, på den måten at de med hell kan forkortes og strammes inn litt. I nærmeste fremtid er det spesielt de to kapitlene jeg bør fokusere på.
Jeg arbeider også med andre ting på manuskriptet for tiden, og jeg tror det vil fremstå mer strukturert når jeg er i mål med det. 

Straks skal jeg forresten reise bort et par dager, så da blir det en liten pause fra både bloggen og manuskriptet, enten jeg vil eller ikke! Men jeg gleder meg stort til en liten ferietur! Og synes jeg fortjener det!

Kommer snart tilbake med mer!



Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)