søndag 9. juni 2019

Et tilbakeblikk, før årets Stavanger-tur.

Flyturen til Stavanger i 2010.
Fra flyturen til Stavanger i 2010.
Jeg er nå tilbake fra min lille ferietur i Stavanger, der jeg ble født og bodde de aller første leveårene mine, og hvor jeg har en del slektninger. Sist jeg var der var i august 2010, da jeg skulle i bryllupet til en kusine, sammen med familien.

Den gangen var jeg midt i innspurten av utgivelsen av juleboken Desember her hjemme i Oslo, som jeg har fortalt om på bloggen tidligere. Jeg hadde det så travelt med boken at det var vanskelig å rive seg løs. Jeg fikk høre det også, at jeg hadde visst vært litt dårlig til å pakke!

Den gangen i 2010 var det selvsagt bryllupet vi skulle i som var hovedfokus, så  vi fikk vel ikke så god tid til å se oss om rundt i Stavanger by. Dette var tre år før jeg begynte å blogge, så jeg føler vel at mye har skjedd siden den gang.


Foran årets tur nå i 2019 var planene litt annerledes. Siden jeg følte jeg måtte ta med litt forhistorie også før årets tur, har jeg valgt å dele opp, og fortelle om årets Stavanger-tur i et eget blogginnlegg. Det følger etter dette, og faktisk har med et litt historisk poeng som er interessant for det bokmanuskriptet jeg arbeider med nå!


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?