fredag 21. juni 2019

Skriver-utfordringer i kø for tiden...

Nå som jeg er ferdig med artikkelen til bladet jeg skrev for, som jeg nevnte i Reisebrevet mitt er kommet, er det på tide å komme seg tilbake til bokmanus igjen. Men vent litt... Jeg må fortelle om en skikkelig tabbe jeg har gjort. 

Fortalte ikke jeg for en stund siden her på bloggen at jeg hadde hatt problemer med printeren, at jeg fant ut at jeg bare hadde feilkoplet skriveren og at jeg endelig greide å fikse det til slutt? Jo da. Men nå har jeg greid å ødelegge for meg selv angående skriveren enda en gang! 

Denne gangen skulle jeg skifte blekkpatron, og greide, enten du tror det eller ei, å sette blekkpatronen litt feil inn i skriveren, og får den ikke løs igjen! Noe så irriterende...! Først trodde jeg at det var en plastbit eller noe som jeg hadde glemt å ta av eller noe, men det var det visst ikke.

Jeg sendte en mail til leverandøren Canon og spurte om de hadde et godt råd til meg. Jeg fikk hyggelig svar, men jeg kom likevel ikke noe videre når det gjelder å løse problemet. Blekkpatronen sitter bom fast, og prøver jeg å skru på printeren, kommer det en skjærende lyd når den forsøker å komme i gang. Det er kun blekkpatronen som er problemet, alt er i orden med strømmen osv. Men jeg har selvsagt forsøkt å kople printeren fra strømmen og på igjen også, uten at det hjalp.

Jeg kan også ta med at denne printeren som er både printer og skanner i ett, er det ikke garanti på lenger, da den nok er litt for gammel, men saken er at som printer er den ikke brukt så mye, ettersom jeg tidligere hadde en annen printer jeg brukte, og brukte denne bare til skanning.

Har du noen tips til hva jeg bør gjøre, så hører jeg gjerne litt om det...

Hilsen frustrert skribent..


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?