lørdag 22. juni 2019

Tjuvstartet St.Hans...!

Verandasommer!
Verandasommer!
Det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at det faktisk er blitt sommerferie. På tide, det, kanskje? 

Som skribent med hjemmekontor blir det vel litt sånn at man sitter mye fordypet i sitt eget skriveprosjekt og ikke registrerer at andre er på sommeravslutninger og ønsker hverandre god ferie, der ute i samfunnet. Men hvis jeg logger inn på Facebook eller andre sosiale medier, er det ikke måte på hvor mange sommeravslutninger jeg får med meg!


Tidligere i
dag hadde jeg familiebesøk her hjemme på verandaen, veldig koselig med jordbær, moreller og hvitvin. Det ble litt tjuvstart på St.Hans-aften, men det gjør ikke noe! Vi får benytte de fine dagene vi får, rent værmessig!

Dette ble et veldig kort blogginnlegg, jeg har noen ting jeg må få unna... Ville bare titte innom. Fortsatt fin St.Hans-helg!



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg kjenner meg igjen! I år glemte jeg at det var St.Hans! Dvs noen gjorde meg oppmerksom på det på selve dagen. Og jeg som alltid har digget midtsommerfeiring!
    Akk ja, sånn går det når hjemmekontorboblen blir for intens :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er lett å forsvinne inn i hjemmekontoret, her også! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)