onsdag 19. juni 2019

Reisebrevet mitt er kommet!

I dag fant jeg endelig bladet med artikkelen min i postkassen. "Reisebrev fra Damenes helg" sto i medlemsbladet Blødernytt, utgitt av Foreningen for blødere i Norge (FBIN).

Det ble også denne gangen dobbeltside i bladet. Jeg er veldig fornøyd med måten tekst og bilder er satt sammen på. Som jeg tidligere har fortalt i blogginnlegget Har heldigvis litt mer tid på artikkelen, syntes jeg at denne artikkelen var litt vanskelig å skrive. Veldig glad jeg gjorde det likevel! Det er bra å ta noen utfordringer i blant, har jeg hørt... Jeg fortalte litt om oppdraget i mitt referat fra årets Damenes helg her på bloggen rett etter at jeg kom hjem fra turen.


Det var flere ting som gjorde denne artikkelen litt til en utfordring. Det gjelder vel å finne en viss balanse. I artikkelen kommer jeg blant annet inn på det at bloggen min ble nevnt på seminaret, som eksempel på litteratur innenfor blødersykdom. Dette er jo utrolig hyggelig for meg! Men nettopp derfor skulle jeg kanskje ønsket at noen andre hadde vært referent i bladet akkurat denne gangen, så jeg hadde sluppet å trekke frem min egen blogg. Jeg sa det til dem også, at jeg kan da ikke referere til min egen blogg i artikkelen, men fikk som svar at; Jo, det kan du! 




Artikkelen min i den nyeste utgaven av bladet Blødernytt, fotografert hjemme på kjøkkenbordet...
Artikkelen min i den nyeste utgaven av bladet Blødernytt. Her
fotografert hjemme på kjøkkenbordet...
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?