onsdag 24. juli 2019

Langsiktige mål og sommervarme.

Jeg har holdt på med et litt annerledes, langsiktig prosjekt nå i sommer, kan vi vel si. Jeg kan ta mer om det etter hvert, men det har gått med en del tid til dette i det siste. Og nei, akkurat dette er ikke direkte skriverelatert.

Jeg holder også på med å slå sammen noen Facebook-sider og blogger, men ikke alt dette arbeidet er like enkelt, tydeligvis. Verken rent teknisk eller på andre måter. 

Hva annet har jeg gjort? Jo, jeg hadde en hyggelig verandalunsj med familien en dag, og det blir straks et kaffeslabberas igjen med en venninne, vet jeg. Det er veldig varmt om dagen, og det gjør jo godt, da. Men noen ganger er det nesten litt for varmt, og det var faktisk en befrielse å stikke innom matbutikken og avkjøle seg litt i dag...

Jeg har ikke veldig mye å fortelle akkurat nå, så jeg ville egentlig bare oppdatere bloggen litt i sommervarmen... Vi høres! Og fortsatt god sommer!



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?