torsdag 1. august 2019

Oppfølging av skrivekurs, og verandanotater.

Verandastudier.
Verandastudier! 
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
De siste dagene har gått med til å følge opp skrivekurset jeg går på for tiden, og prøve å få lest en del i boken jeg fortalte om tidligere. Det har med andre ord blitt mye lesing de siste dagene, men jeg er ikke ferdig. En av dagene var det også nettmøte med kursgruppen. Alltid spennende det, men jeg kan ikke utbrodere selve møtet noe mer enn det, iht. gruppereglene.

I går tok jeg meg imidlertid en pause fra skribentstudiene, ettersom jeg ble invitert på middag hos min tante på Lilleaker. Med veldig hyggelige folk, som alltid! Og det passet bra med et lite avbrekk i lesingen akkurat da.

Det har også blitt litt skriving de siste dagene, ettersom jeg ble inspirert av kurset og kursboken. Sånt kan jeg like! Verandabildet av kursnotatene er fra en av de varmeste dagene, for et par dager siden.

Målet for helgen er å få lest lengst mulig i kursboken, samt løse oppgaver og helst skrive litt også.

Hvordan blir din helg?



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)