tirsdag 16. juli 2019

Forsøker å slå sammen to blogger...

Det skjer mye for tiden, og jeg har kanskje ikke fortalt at jeg endelig har fått orden på printeren, og har også fått hjelp til problemer med PC, og nå ser det ut som ting er i orden her. Veldig bra! Veldig glad for gode hjelpere, de er gull verdt!

Det jeg driver med nå for tiden, er å forsøke å slå sammen to blogger. Den gamle som het ULFF-blogger har ikke vært i bruk på noen år, og jeg tenkte jeg skulle importere de blogginnleggene mine som jeg ville spare på, over til min egen blogg. Dermed slettet jeg en del blogginnlegg som jeg ikke skulle ha fra foreningsbloggen, og trodde jeg skulle greie å importere resten, men nei da. 

Dette irriterer meg litt, ettersom jeg har greid dette før. Den gangen var det en gammel konkurranseblogg som jeg slo sammen med ULFF-blogger, ettersom begge tilhørte skribentforeningen. Det gikk kjempebra den gangen, men nå greier jeg altså ikke å slå to blogger sammen. Har prøvd mange ganger. Har også endret mye, både utseende og navn, for å får dem til å se litt likere ut, men det hjelper ingenting, det heller. Jaja, har forsøkt dette i flere dager, og vurderer å bare slette resten av den gamle bloggen.

Jeg skal sove på det... Håper å greie oppgaven i morgen...

Takk for at du følger bloggen min! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?