tirsdag 29. oktober 2019

God og grundig planlegging er viktig!

Jeg hadde et par dager med litt laber manusinnsats nylig, men nå har det tatt seg opp igjen, heldigvis. Godt i gang med redigeringa igjen. 

Post it-systemet som jeg nevnte sist er bra, det er mye hjelp i det. Men også en god disposisjon og framdriftsplan er helt nødvendig, synes jeg. Det beste jeg vet er å kunne stryke et utført gjøremål av gjøre-listen, det kjennes ubeskrivelig godt. Altså, egentlig i andre situasjoner også, men spesielt innenfor manuskriptarbeid og skriving.

Søndag var jeg på online skrivekurs igjen. Veldig greit at ting kan skje pr. nett når helsen er litt variabel. Har ikke vært helt i form nå i det siste, men det er vel litt opp og ned. Synes uansett at jeg fikk fint utbytte av det treffet. Tidligere i dag har det vært mye redigering, det er vel derfor jeg er litt sliten nå, kanskje. Dette blir derfor et litt kort innlegg. Kommer sterkere tilbake snart! 😀


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?