søndag 3. november 2019

Opp midt på natten for å fikse på helsen.

Jeg ser jeg har vært fraværende noen dager. Litt av tiden har jeg vært i litt laber form og preget av det, og etterpå har det vært litt familiesammenkomster og ting som skulle gjøres.

November har det visst også blitt, og jeg har fått hjelp av moren min til å henge opp de rødrutete gardinene som jeg bruker i julen og om vinteren. Det er ikke nisser på dem altså, så da er det vel i orden at de henges opp så tidlig :-) 

Onsdag gikk turen til frisøren, det gjorde godt i kropp og sjel, for nå trengtes det virkelig! Følte meg nesten som ny da jeg kom ut derfra! Hadde egentlig tenkt meg dit før Spaniaturen, men fant ut at da ville håret bli så solbleket likevel, så jeg droppet det den gangen. Men nå var det på tide!

I går og i natt hadde jeg en større indre blødning i hoften, så det endte med at jeg sto opp klokken tre i natt for å sette sprøyte. Det var jo umulig å få sove eller finne en grei måte å ligge på, så jeg ga midlertidig opp det prosjektet. Dessuten visste jeg jo at jeg i dag skulle på familiebesøk og gå i en ganske stor og bratt trapp, og tenkte i mitt stille sinn at skal jeg greie det, må jeg gjøre noe med det med en gang.

Dagen i dag ble veldig mye bedre, etter at medisinen hadde gjort sitt. Jeg hadde med meg to krykker for sikkerhets skyld, men jeg kom meg fint opp trappen! 

Som du skjønner; Litt lite skriving og litt mye annet de siste dagene. Nå kan det bare gå bedre fra nå av, så jeg ser frem til en uke med mye skriving!


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)