onsdag 6. november 2019

Så hvordan går det med bok og blogg for tiden?

Statusrapport: Her var det da veldig mange like tall :-) Fra Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse.
Statusrapport: Her var det da veldig mange like tall :-)
Fra Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse.
 
Hittil denne uken har det blitt litt sving over arbeidet med bokmanuset mitt, heldigvis. Har fikset på kapitler som i og for seg var ferdigskrevet, men som trengte litt redigering.

 Jeg har hatt flere sånne kapitler i boken min, tilsynelatende ferdige, men som mangler den lille finish'en, liksom... 

Det er fort gjort å tro at noe er ferdig, men hvis det tas frem et par uker senere, finner jeg jammen noe å rette på igjen... Typisk, det der. Men nå ser det heldigvis litt bedre ut for flere av de kapitlene det gjaldt.

Når det gjelder bloggen, greide jeg ikke å dy meg fra å sette inn dette bildet, som en statusrapport fra i dag, da jeg så at det var da veldig mange like tall her :-) 

Takk for at du følger bloggen min!

 --------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?