tirsdag 12. november 2019

Enda flere skribentrelaterte bloggposter nå.

Det har vært litt av hvert å drive på med den siste tiden, og jeg ser det er noen dager siden siste bloggpost. Jeg har skrevet noen, men de har vært litt ufullstendige og det har dannet seg litt kø her...

Det jeg tenkte jeg ville si aller først, er at jeg endelig har greid å slå sammen en eldre skribentblogg med denne bloggen min. Jeg har forsøkt før, men den gangen må det ha vært en eller annen feil tenker jeg, for nå gikk det helt fint. For denne personlige bloggen min betyr det at jeg nå har fått inn flere skribentrelaterte bloggposter som jeg tidligere har skrevet. Jeg slettet også en del som ikke var relevante.

Det kan hende at noen av de importerte bloggpostene blir mer synlige nå til å begynne med, siden de er nye på denne bloggen. Men da vet du i allefall om det, at det nok er derfor. Min personlige blogg om skribentliv og helse handler fremdeles om det samme, ingen forandring der. 


Underveis i prosessen oppdaget jeg noen ganger at to bloggposter så mistenkelig like ut, og da valgte jeg å beholde enten den beste, eller den som eventuelt var kommentert. Sist gang la jeg jo ut et bilde over antallet bloggposter jeg hadde. Hvis jeg hadde gjort det om igjen nå, ville du sett at de var blitt flere. Det kan nok også hende det fins noen døde lenker til den andre bloggen, selv om jeg har forsøkt å fjerne noen av dem. Skal se mer på det etter hvert.

Dette ble litt mye teknisk om bloggsammenslåingen. Tenkte bare jeg måtte si litt om det, ettersom det kanskje synes på bloggen.


Har jeg forresten fortalt at jeg har en annonse liggende på Finn.no? Jeg har noen få bøker igjen av juleantologien Desember jeg var redaktør og medforfatter i for noen år tilbake. Tenkte det måtte være riktig tid å legge ut informasjonen om juleboken nå i november.


Jeg kan også fortelle at jeg var tilstede på noe litt spennende her om dagen. Tenker at jeg forteller mer om det i neste bloggpost.



Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?