søndag 6. oktober 2019

Produktiv høstuke på hjemmekontoret.

Høst i Oslo.
Høst i Oslo.
Etter at jeg kom hjem fra Spania har det blitt en del manuskriptarbeid i form av redigering. Jeg har satt meg noen mål videre om hva jeg skal gjøre når, for å forsøke å få litt bedre oversikt. Jeg innbiller meg at det er en god plan...

Denne uken har mange vært på høstferie, men ettersom jeg nettopp var bortreist så lenge, kjentes det i grunnen ganske fint å bare være her på hjemmekontoret nå, og jeg har fått gjort en god del. Jeg er fremdeles i gang med å gå igjennom hele bokmanuskriptet, og det er jo en ganske stor jobb.

Men titter jeg ut vinduet, ser jeg alle de flotte høstfargene i naturen. Bare det i seg selv er ganske inspirerende!

Veldig kort oppdatering, jeg vet det. Jeg kommer nok sterkere tilbake snart!


-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så fint med en rolig kontoruke etter utenlandstur! Jeg synes selv det er helt topp når jeg ern sjelden gang har helt fri fra utenomhuslige oppdragm, og kan jobbe flere dager sammenhengende på hjemmekontoret. Gjorde faktisk det i høstferien, og kjente etterpå at det nok ble vel mye stillesitting ;)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for svar! Godt å få unna litt, ja! Og flott å kunne velge selv, når man vil ha ferie! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)