lørdag 19. oktober 2019

Skriving og utprøving av noe nytt.

Det har stort sett bare vært skriving på bokmanus her de siste dagene. Det går i redigering støtt... Men jeg ser det går fremover, selv om det nok er en del arbeid igjen. Men jeg tror det er lys i tunnellen...

Jeg har imidlertid oppdaget en litt annen måte å gjøre ting på, som jeg ble fristet til å prøve ut. Liitt spennende med noe nytt, en ny vri. Regner med at jeg forteller mer om det etter hvert.

Jeg har forsøkt å være litt effektiv med skrivingen nå, så jeg har utsatt flere andre planer som kunne utsettes. Men som sagt, jeg har visst stadig litt igjen av redigeringen...

Kort oppdatering, jeg kommer snart sterkere tilbake :-) 


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?