lørdag 21. desember 2019

Førjulstanker om julebrev med mer.

Det satt to fugler...(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Det satt to fugler...
Hei igjen, og plutselig var det gått noen dager igjen, ja :-) 

Jeg fikk sendt avgårde det årlige julebrevet i går, i tekst og bilder. Det var jammen på tide! Det er en hyggelig og fin tradisjon, men det er jo litt arbeid med dette, i og med at det skal finnes frem til de viktigste begivenhetene fra året, som sagt i tekst og bilder. Det er andre også i familien som sender ut et sånt julebrev hvert år, og det er like hyggelig og stemningsfullt hver gang! Jeg har fått fine tilbakemeldinger på brevet også, veldig koselig mail fra Sarita, andre venninner og fra familien.


Gavene er innkjøpt og pakket inn, og flere av dem er allerede levert. Førjulsbursdagene i familien er unnagjort, frisøren avla jeg et besøk på fredag, og nå står flere førjulsbesøk for tur. Det er mye som skal klaffe i julen.

Det kom for en stund siden beskjed om at antologi-bidragene mine er mottatt, men at resultatet vil foreligge først i mars. Ja ja, vi får feire jul og nesten påske i mellomtiden. Men da vet jeg i allefall hva jeg har å forholde meg til!


Dette ble en kort oppdatering, her blir det førjulsbesøk i to omganger i morgen, så jeg bør nok avslutte for kvelden.


Takk for at du følger bloggen min! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Fint med tradisjoner! Jeg har sluttet å sende julekort, men har mange andre små og store saker som må ordnes for at det skal bli skikkelig jul. Og gjett hva, jeg har visst tatt vare på alle julekort de siste 20 årene, så denne romjulen skal jeg kose meg med å rote litt i haugen av gamle kort - sikkert mange minner der! Og så får jeg vel være flink og bare ta vare på e aller fineste. Var jo aldri meningen å ta vare på koertene så lenge.
    God jul til deg! Nå er det jo like før!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar! Ja, du får sortere julehilsenene du har fått, og ta vare på de viktigste! Selv setter jeg pris på at det står litt mer enn kun god jul og godt nyttår, i hvertfall hvis jeg skal ta vare på dem. Riktig god jul til deg også! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?