mandag 9. desember 2019

Min personlige almanakk - 2019 og 2020.

Tenkte jeg ville fortelle litt om almanakken jeg bruker for tiden. Jeg bestilte meg en personlig almanakk for kalenderåret 2019 for et år siden, veldig artig å kunne bygge opp med valg av hvordan innholdet skulle være. Og ettersom jeg var veldig fornøyd, har jeg kjøpt en for 2020 også :-) 

Almanakken av 2019
nevnte jeg kun så vidt i forbifarten, i bloggpostene Endelig oppegående etter en laber start på 2019, og Klar for skribentåret 2019, men glemte visst å fortelle mer om almanakken. Så ja, da tar jeg dem i et og samme blogginnlegg nå i stedet :-)


Min personlige almanakk av 2019.
Min personlige almanakk av 2019.

Nå har jeg kjøpt meg tilsvarende for året som kommer, og har så vidt begynt å føre inn videre planer i den! Som du ser av 2019-almanakken er det et flott, rosa skinncover utenpå. Dette coveret er laget for å brukes om igjen, og det er bare å sette det rett på den nye almanakken. Før skinncoveret er satt på, ser den nye almanakken sånn ut i år 2020;

Min personlige almanakk for 2020.
Min personlige almanakk for 2020.


Du kan visstnok også benytte ditt eget selvvalgte foto til forside, dette har ikke jeg gjort ennå, får se mer på det neste gang, kanskje? Denne gangen nøyet jeg meg med å velge blant de jeg fikk opp som forslag. Men jeg synes det passer fint, dette her også.

Da skulle alt være klart for spennende planer og utfordringer i det nye året :-) Kanskje du til og med vet om noe som bør stå i almanakken min?


Takk for at du følger bloggen min! 


--------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Imponert over at du allerede har forberedt neste år! :) Jeg bruker ikke lenger almanakk, har istedet laget meg to-do lister på dataen, og det funker greit. Eneste ulempen er at jeg kun har de dokumentene på pc/laptop, og burde sikkert heller hatt et system på mobilen, men lager meg huskelapp om behovet melder seg. Brukte Filofax før, og har faktisk liggende noen kalenderår i "skuffen med rot og skrot" - en vakker dag blir det kanskje artig å bla litt i gamle notater... :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Jeg må ha almanakk, men har også huskelister i tillegg, både digitalt og på papir. Men har ikke hatt en så personlig variant tidligere, veldig artig!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)