torsdag 26. mars 2020

Flott tilbakemelding, og endrede rutiner.

Nå i kveld har jeg sittet lenge med et kapittel fra bokmanuset mitt, etter mye inspirasjon og flere gode råd på online skrivekurs i ettermiddag. 

Etter oppfordring sendte jeg inn et utdrag fra kapittelet jeg holder på med, og fikk tilbakemeldinger og diskusjon rundt teksten min. Det var veldig nyttig! Så da ble jeg sittende her som limt fast etterpå, vet du!

Jeg ble som sagt også litt inspirert etter ryddeaksjonen min på skrivebordet som jeg fortalte om sist. I morgen fredag skulle jeg ha reist på det årlige Damenes helg. Kjedelig at Damenes ble utsatt, men sånn er nå livet i disse Korona-tider. Får man ikke større utfordringer enn det, er det nok ikke lov å klage! Og apropos det; Jeg forsøkte å ta en runde med støvsugeren i stad, siden hjemmehjelpen ikke kommer i disse korona-tider. Med litt pauser og ryggverk underveis fikk jeg det da til, men det fikk holde med støvsugingen, noe mer blir det ikke på en stund.


Jeg håper og tror det blir mer skriving i morgen, i allefall må jeg få gjort ferdig det kapittelet jeg holder på med. Men det tror jeg skal gå bra, ettersom jeg ikke har så mange andre store planer for morgendagen. God fredag og helg!




Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)