tirsdag 27. oktober 2020

Skriving, nettmøte og travel lørdag.

Ja, her går det unna med skriving og redigering for tiden! Har jo nesten ikke tid til å gjøre noe annet! Jeg har ryddet litt opp i manusutkast og diverse notater også, man blir pent nødt til det noen ganger. Makan til rot! He he. Men nå har jeg full oversikt igjen!

Lørdag var jeg på landsmøte med Foreningen for blødere i Norge -  denne gangen som nettbasert Zoom-møte! Veldig glad for at det programmet ikke var nytt for meg, jeg har vært på flere møter med det verktøyet både relatert til skriving og noen andre kurs. Det var første gang denne foreningen arrangerte treff på nett for medlemmene, så vidt jeg vet i hvertfall, og utrolig flott at så mange ble med!

Jeg så at flere av damene fra Damenes helg deltok, selv om jeg også så at noen manglet. Hyggelig å se helsepersonalet fra Senter for sjeldne diagnoser også på denne måten!

Normalt har jo slike treff blitt arrangert på hotell, men det gikk jo ikke nå under Koronaen. Men for meg som nettopp har kvittet meg med bilen min, var jo dette helt supert! Damenes helg ble jo også avlyst i år. Nettmøte kan selvsagt aldri bli det samme som å møtes på ordentlig, men det er likevel en god nummer to! Jeg deltar gjerne på flere treff av denne sorten!

Møtet varte i flere timer, og hadde flere temaer, og noen få små pauser innimellom. Men det gikk i et, så det ble litt hektisk. De åpnet slusene allerede klokken ni men startet klokken ti, og derfra varte det til nærmere to.

Da var jeg ganske sliten men bestemte meg for å gå i gang med å sette sprøyte, som jeg vanligvis gjør blant annet på lørdager. Da jeg var ferdig med det ringte et familiemedlem og ville stikke innom meg, men da trengte jeg virkelig en pause og sa at det hadde vært hyggelig, men vi tar det en annen dag...

Det er ikke så ofte det skjer så mye på en lørdag formiddag, men noen ganger skal alt gjøres på en gang... Men som sagt, helt topp med nettmøte!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?