søndag 8. november 2020

Oppdatering av innholdsfortegnelse, og diverse annet.

Jeg ser jeg har glimret med med mitt fravær her på bloggen, vi er jo lang uti november allerede! Jeg har vært fullt opptatt med manuskriptet i det siste. Blant annet har jeg arbeidet med å sette opp innholdsfortegnelsen på nytt, synes det ser mye bedre ut nå.

Jeg hadde forresten en utrolig drøm for litt siden, det hele var veldig tydelig og i sterke farger. Det kan kanskje bli litt vel mye skriving for tiden, for drømmen min handlet om tilbakeblikk på det å ligge på sykehus som barn, noe jeg er opptatt av i skrivingen også. Veldig tankevekkende var det i allefall, og jeg er overrasket over at jeg husket så mye av drømmen da jeg våknet. Det første jeg gjorde, var derfor å finne frem papir og blyant og notere det hele ned! Det er forresten en godt tips til andre også!

Utover dette har jeg ikke hatt så mye spennende å fortelle, men jeg er som sagt midt i skriveprosess, og er bare innom en snartur i en liten manuspause. Tenker jeg kommer sterkere tilbake snart!

Noterer du ned noen av drømmene dine?

Riktig fin, ny uke!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)