søndag 29. november 2020

Julekort er alltid hyggelig!

Førjulstid hos Gro Jeanette.
Første søndag i advent
i skrivestuen min!

Da er vi snart kommet til den hyggelige måneden, vet du. Alltid koselig med desember! Jeg har ambisjoner om en del skriving de første to ukene, men vi får se, da!

Apropos skriving og jul, så har jeg fått årets første julekort allerede!  Jeg er sikkert litt gammeldags når det gjelder julekort, men jeg synes det er ordentlig koselig! Og ja, kanskje spesielt i år?! Og som jeg har snakket om før; Julehilsener er også skriving!

Jeg har som du kanskje ser av bildet en kurv jeg samler julekortene oppi. Foreløpig puttet jeg oppi litt julepynt som kan holde det ene julekortet med selskap inntil videre! :-) Og ja, jeg ser at lyset er lite. Jeg fikk ideen om å ta bilde, akkurat idet jeg skulle slukke lyset:-) 

Bare en kort bloggpost for å markere adventstiden. Straks tilbake!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så, pynten er på plass ja? :) Jeg har planer om å adventspynte litt før middagsbesøk senere denne uken, men kjenner at det sitter langt inne :) Julekort sendte jeg alltid mange av før, men det kjennes ikke lenger like viktig. Noen kort blir det nok i år også.

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar! Ja, julekort er en gammel tradisjon, men jeg synes det er hyggelig. Jeg har imidlertid ikke sendt ut noen selv i år ennå, bortsett fra det jeg sendte sammen med en julepakke i dag. :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)