mandag 1. februar 2021

Inspirert etter nok et skrivekurs!

Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg har gått mye på nettkurs, så det skulle jeg ikke gjøre mer av på en stund, men heller konsentrere meg om skrivingen av mitt eget bokmanus. Det var helt til jeg oppdaget at det skulle være et nettskrivekurs søndag kveld, som handlet om redigering av bok. Hjelp, det var jo akkurat dette jeg trengte.

Dette måtte jeg jo bare hive meg på! Og jeg synes også jeg fikk en del ut av dette. Jeg fikk svar på noe av det jeg lurte på, og litt konkrete eksempler. Veldig nyttig og bra! Nettkurset var ved fra Forfatterskolen, og varte to timer. Etterpå var jeg så inspirert at jeg satt  lenge og rettet opp noen konkrete ting i mitt eget manus. Ting jeg plutselig oppdaget hvordan jeg med fordel kunne  gjøre enda bedre. Veldig fornøyd!

Ellers var helgen en skrivehelg, med en liten pause lørdag formiddag, da et familiemedlem var på besøk og hjalp meg med noe her hjemme. Alt i alt syntes jeg at jeg fikk gjort mye denne helgen. Veldig glad for det!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


 Takk til deg som følger bloggen min!
 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så bra du fikk input og ble inspirert til å skrive videre :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Augusta! Veldig gøy når kurs er så inspirerende, ja! :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?