tirsdag 30. mars 2021

Litt skrivefri et par dager.

I går og i dag tok jeg nesten helt fri fra skrivingen. Det var enkelte andre konkrete ting som skulle ordnes, blant annet fikk jeg ny ladning med medisiner levert på døren fra Rikshospitalet. Greit å ha sånt i orden før påskehelligdagene setter inn for alvor!

Jeg printet ut et par kapitler fra manus som jeg leste gjennom mens jeg satt ved kjøkkenbordet og ventet på medisinleveransen, så helt manusfritt var det ikke likevel, nei. Men sånn er det, jeg er iallefall i skriveprosess!

Jeg hadde også bestilt matlevering fra Kolonial,. Synes det er veldig praktisk, spesielt nå hvor man skal holde seg litt unna folkemengdene. Og hvis man skal vente på en varelevering, så kan en likegodt bestille en til på samme dag, så blir det mindre venting totalt... :-)

Det har ellers vært andre ting den siste tiden som det har vært fristende å kommentere, men jeg fant ut at jeg ikke skal gjøre det, ettersom det egentlig ikke har så mye med bloggen å gjøre, og fordi jeg ikke føler at jeg vet nok til å kunne uttale meg i den saken. Men  det blir straks mer skriving!

Vel, det var litt kort om de siste dagene. Ikke  verdens mest spennende nyheter i dag, men vi høres snart igjen!

Fortsatt fine påskedager!


Takk for at du følger bloggen min! Blir veldig glad hvis du registrerer deg som følger også! :-) 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?