torsdag 27. mai 2021

Når timen ikke passer.

De siste dagene har bestått av mye manusarbeid, et tannlegebesøk og litt andre ting. 

Som forklart tidligere, krever tannlegebesøk en del planlegging, fordi jeg er nødt til å sette forebyggende blødermedisin først. Derfor ble den opprinnelige tannlegetimen utsatt til i dag. Den timen jeg først fikk var klokken ni en morgen, og da rekker jeg ikke alt det jeg skal, så den måtte endres. Men så lenge jeg passer på akkurat det, og endrer om det blir for tidlig for meg, er jo alt i orden!

Nå la tannlegen min inn i innkallingssystemet på PC at jeg ikke skal innkalles før et par timer senere, så da skal det være fikset! Jeg synes det hørtes veldig bra ut! Om du også innimellom får en timeinnkalling som sjelden passer, kan du sikkert be om det samme! Og ja, forresten; Null hull! :-) 

Når det gjelder skrivingen min, kommer det et innlegg om dette snart. Kan også legge til at det har vært litt mye forskjellig nå, og at jeg vet jeg har vært litt lite aktiv med kommentarer på andre blogger akkurat nå. Men er veldig glad for at akkurat DU leser bloggen min! :-) 

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Jeg blir glad for kommentarer! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)