lørdag 20. november 2021

Julebok på plass hos minibiblioteket!

I dag ble det lunsjbesøk hos mamma i Bærum, sammen med søsteren min. Veldig koselig! 

Vi var også innom det hyggelige biblioteket i blokken der mamma bor, som jeg fortalte om i  blogginnlegget Besøkte Rykkinntoppens bibliotek. Om dagens besøk, les mer her;


Det nærmer seg jo jul etter hvert, og da var det vel på tide at juleboken Desember kom med i boksamlingen der! Juleantologien Desember har jo begynt å bli noen år nå, men den må selvsagt være med! Og akkurat nå var det rette tidspunktet.

Du ser kanskje den mørkerøde Desember-boken på bildet, hvis du ser godt etter?

Juleboken Desember på plass hos minibiblioteket! (Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Juleboken Desember på plass hos
minibiblioteket på Rykkinn!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

#grojeanettesdikt 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)