lørdag 11. desember 2021

Juleforberedelser, avlysning og rask respons på feilvare.

Jeg venter fremdeles på tilbakemelding om manuskriptet, og dagene har gått mye med til juleforberedelser. Jeg skulle egentlig vært i et femtiårslag i nær familie i kveld, men det ble dessverre avlyst på grunn av pandemien. I stedet har moren min vært her en tur.

For en stund siden bestilte jeg noe fra Foto Knudsen, som jeg skal gi bort til jul. Det var et stort lerret-bilde som var laget etter et bilde jeg tok i Nord-Norge i sommer, men varen hadde en feil. Jeg klagde og fikk medhold, og fikk tilsendt en ny. Ikke tok det spesielt lang tid heller, så jeg er veldig fornøyd. 

Jeg behøvde ikke engang returnere feilvaren, etter at jeg hadde sendt dem bilde av den sammen med i klagen. Jeg må jo skryte litt av dette! 

Men uansett; Det lønner seg å klage hvis noe du kjøper har feil. Jeg er glad for at det hele løste seg så greit denne gangen.

--

Denne bloggposten er oppdatert med konkrete opplysninger etter julaften, opplysninger jeg ikke kunne røpe før den tid.

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)