søndag 5. desember 2021

Ingen gjenåpning av prosjekt, og hele dagen på skrivekurs.

Julemåneden er her, og jeg er godt i gang med julepyntingen. I fjor på denne tiden hadde jeg nesten ikke tid til å tenke på julen, fordi jeg arbeidet så intenst med manuset mitt. 

Her er litt fra et år tilbake, riktignok litt senere i desember, men likevel; Pynter litt til juleskriving! Det var stort sett bokmanuset mitt som sto i hodet på meg. Og sånn fortsatte det jo, i veldig mye av dette året.

Hittil i førjulstiden i år har jeg nesten følt meg litt tom. Jeg har hatt tid til å slappe av, tenke litt videre på andre prosjekter, og gjort andre ting. Men nå i dag har ting tatt seg opp, jeg har faktisk vært på hele fire skrivekurs online med Forfatterskolen. Dette tok store deler av dagen, men var veldig  interessant!

Når det gjelder det gamle bokmanuskriptet  jeg snakket om i forrige blogginnlegg, er dette et bokprosjekt jeg ikke tror jeg har fortalt om på bloggen min tidligere. Jeg må bare presisere dette, siden jeg har nevnt flere andre prosjekter her. Men jeg får se hva jeg skal gjøre med den saken, tror ikke akkurat dette prosjektet blir prioritert med det første. Det vil ta tid å gå gjennom detaljene og åpne hele den saken igjen. Men en skal aldri si aldri.

Jeg er sikkert snart tilbake!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det er ofte godt med en pause for å prosessere hva man har utrettet. Du har levert et manus til et forlag ! Det er intenst så det er naturlig at du kjenner deg litt tom. Du fortjener en pause. Kos deg, Gro Jeanette

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for kommentar! Ja, dette har vært veldig intenst over lang tid. Jeg ser det har blitt litt mindre blogging på meg den siste tiden, men det har nok sammenheng med at jeg ikke vet hva som skjer med manuset mitt for tiden.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)