søndag 2. januar 2022

Godt nyttår, 2022!

Rakettvær på nyttårsaften! (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Rakettvær på nyttårsaften!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Riktig godt nyttår! Håper at du som leser hadde en fin nyttårsaften ved inngangen til det nye året 2022! 

Her var det ganske stille og rolig med familiebesøk på nyttårsaften. Fint rakettvær var det også, men temmelig glatt å gå ute. Jeg fikk i allefall tatt noen rakettbilder. Bildet du ser her tok jeg fem minutter over midnatt.

Et par av de siste dagene bar også preg av en skulderblødning etter koronavaksinen på onsdag, men det gikk heldig vis greit etter medisinering. Jeg tok derfor medisin både før vaksinen og dagen etter. Jeg er jo klar over at sånt kan skje.

Håper at alle har fine dager!

Følg gjerne med bloggen, inn i dette nye året!

Takk for at du følger!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Godt nytt skriveår, Gro Jeeanette!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Augusta! Riktig godt skriveår til deg også!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år! Litt sent ute, men det meste av året er fortsatt nytt og ubrukt :) Fint rakettbilde!

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for hyggelig kommentar! Riktig godt nyttår til deg også! Ja, det er mange ubrukte, blanke ark igjen av dette året! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)