tirsdag 15. mars 2022

Et ryddig skrivebord er god inspirasjon!

Jeg ser at den forrige bloggposten min kanskje ble litt rar og intern. Den handlet om en god skriveide' jeg hadde fått, og som jeg var litt usikker på om jeg skulle si noe om eller ikke. Beklager det.

Det har blitt mye småpirking og redigering i manuskriptet de siste dagene. Jeg trodde ikke det skulle bli det, men sånn gikk det nå i allefall, ettersom det ble en liten omskriving på veien... Jeg har vært veldig inspirert de siste dagene, og da kan jeg få utrettet mye! 

Det er en del ting som skjer fremover også. Jeg skal snart på feiring av en 70 års-dag i  familien, og da er det jo greit å avlegge et aldri så lite besøk hos frisøren først, så da tar jeg det i morgen. 

Mye skriving eller ei; Jeg tok meg i allefall tid til å rydde skrivebordet i går kveld. Jeg kan love at det trengs innimellom! Og det er utrolig hvilken inspirerende følelse det kan fremkalle! Jeg vet jeg har nevnt skrivebordrydding tidligere også, men gode ting kan vel aldri gjentas for ofte?


Et ryddig skrivebord er god inspirasjon!
Et ryddig skrivebord er god inspirasjon!


 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hei! Lenge siden jeg har vært innom. Kjipt med avslag - men bra med ny inspirasjon og iver :) Jeg er sikker på at det blir en bok, en bok som vi som leser bloggen din kan lese!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for det! Jeg har vært bortreist i helgen, så jeg har vært litt borte fra bloggen selv også. Men nå skal jeg se å få oppdatert litt etter hvert! Håper at det går bra med skrivingen hos deg også!

    SvarSlett
  3. Ble nesten litt inspirert selv av å se det ryddige skrivebordet ditt! :) Her ser det ikke sånn ut, men jeg vet jo at det er en fin ting å organisere arbeidsplassen, så det kommer vel til å skje snart her også. Jeg får snart overnattingsbesøk som skal bo på hjemmekntoret, så da har jeg egentlig ikke noe valg.
    Jeg jobber digitalt, men innimellom jobber jeg med prosjekter hvor jeg gjør masse notater og skisser, og selv om disse på en måte har gjort den nytten de skal, blir de gjerne liggende. Å rydde i sånne notater kan ta tid, for det noteres gjerne hulter til bulter og opp ned der det måtte finnes en liten inneklemt ledig plass på arket. Alltid godt å få ryddet unna litt :)

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for kommentar! Så hyggelig at jeg greide å inspirere deg! Skrivebordrydding hjelper på både inspirasjonen og samvittigheten :-) Så hyggelig med besøk på hjemmekontoret!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?