mandag 24. oktober 2022

Kanskje jeg må høre på fotpleieren...?

Hos fotpleieren. (Foto: G.J. Nilsen)
Hos fotpleieren.
(Foto: G.J. Nilsen)
I dag har jeg endelig vært på fotpleie igjen - eller rettere sagt endelig våget! Som tidligere år har jeg også i år hatt et gavekort liggende lenge, som jeg fikk i gave fra familie, men som jeg alltid somler litt vel mye med å få brukt. Vel vitende om at gavekortdatoen rant ut snart - det var jammen på tide å gjøre noe med det!
Jeg trenger fotpleie, hvem gjør vel ikke det, men jeg vet det gjør vondt også, derfor har jeg vært litt for forsiktig med å bruke gavekortet. Det skal ingenting til før jeg får småblødninger etter sånne besøk. Jeg satte selvsagt sprøyte med blødermedisin først, men likevel.

Nå har jeg imidlertid forstått at fotpleieren min sannsynligvis har rett, når hun sier at jeg bør ta fotpleie litt oftere, for da vil det ikke bli fullt så ille. Kanskje jeg må begynne å høre litt mer på henne...?

Ellers så går skrivingen bra. Det ble også et par familielag i helgen. Først et hos meg midt på lørdagen, deretter var jeg i en familiemiddag på søndag. Veldig hyggelig!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)