fredag 14. oktober 2022

Skrivingen fungerer bedre enn medisineringen.

Tiden går fort når man synes man får til det man driver med! Det har som forrige uke, blitt mye manusskriving hele denne uken også, og det går veldig bra med akkurat det for tiden!

Like bra går det ikke på medisineringsfronten. Jeg var faktisk nær ved å ringe Rikshospitalet i går, men fant ut at jeg må se det an noen dager til, så jeg får drøye det til over helgen. Jeg håper virkelig at ting går seg til nå. 

Fordi jeg synes jeg har vært flink med manus og at jeg er tålmodig med helsa, unnet jeg meg å bestille pizza i dag. Jeg gjør ikke det hver fredag altså, men litt innimellom må være lov! Hva finner du på, når du synes du fortjener noe ekstra?

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Fint med en belønning! Jeg er ikke så god på det, og jeg bestiller aldri ferdigmat. Kanskje jeg unner meg et restaurantbesøk om jeg har vært flink, eller jeg gir meg selv lov til å bruke litt tid på noe som er totalt unyttig, som litt dataspilling eller noe. Men stort sett synes jeg nok ikke at jeg fortjener noen belønning, akkurat :)

    SvarSlett
  2. Jo da, alle fortjener en belønning i blant! Det synes jeg du kan unne deg! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)