tirsdag 10. januar 2023

I ventemodus, men straks klar for mer skriving!

Siden jeg har en liten pause fra manuskriptet mitt mens jeg venter på tilbakemelding fra forlag, passer det godt å oppdatere litt på blogg og andre sosiale medier. 

Akkurat som jeg før jul pyntet skrivebordet mitt til jul og la det som forsidebilde på forfattersiden min på Facebook, lagde jeg et nytt bilde i går. Bildet viser at jeg har fått meg en ny skrivebordlampe, som jeg fortalte om etter julefeiringen.

Og det er alltid godt å få ryddet skrivebordet, og ekstra inspirerende og motiverende når jeg vet at jeg skal ta bilde av det etterpå. Anbefales, prøv, så skal du se! :-) 

Dette blir dagens oppdatering på bloggen. Jeg er som sagt i ventemodus og litt som på  lading. Men jeg er straks klar til å ta fatt på skrivingen igjen!

Fortsatt fin uke! :-) 

Klar for nytt skriveår!
Klar for skriveåret 2023 på skribentkontoret mitt!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Spennende! Tvi tvi og håper du klarer å finne frem skriveglede igjen når du bestemmer deg for at pausen opphører uavhengig av resultat :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Hyggelig at du heier! Jeg er nok straks klar for å ta fatt igjen. Det kommer også et nytt blogginnlegg nå snart.

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)