lørdag 3. juni 2023

Mer manusredigering, og medisinrapportering.

 Forrige fredag hadde jeg som jeg sa besøk av testleseren minDet har blitt en del redigering og finredigering i manuskriptet denne uken også.

På et tidspunkt fant jeg ut at jeg en stund hadde vært så opphengt i manuskriptet at jeg hadde forsømt pliktene mine litt når det gjelder innrapportering av medisinbruk til sykehuset, så da ble jeg sittende med det noen timer en kveld. Jeg er nok litt for opptatt av å bli ferdig med manus nå....

Jeg har selvsagt vært klar over at den medisinføringsjobben ventet, men har vært litt for flink til å skyve det litt foran meg. Ikke helt bra, kanskje... God følelse å ha levert fra seg en del av dette nå i allefall.

I dag ble det en tur ut til Bærum på besøk til mamma sammen med søsteren min. Vi fikk en hyggelig og solrik dag på verandaen med ost og kjeks. En fin avveksling fra manusarbeid!

Utsikten fra mammas veranda.
Utsikten fra mammas veranda en fin junidag.


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)