tirsdag 6. juni 2023

Ny kaffemaskin på hjemmekontoret!

Som hjemmearbeidende skribent er det viktig å ha ting i orden. Kontoret ja, men også ... Kaffemaskinen! 

Jeg hadde min forrige kaffemaskin i mange år, og nå var det på tide å skifte den ut.
Så, ja, nå har endelig min nye venn kaffemaskinen Nespresso Lattissima One ankommet. Veldig hyggelig, da. 

Jeg må bare bli litt bedre kjent med den, men det ser ut som vi skal bli gode venner :-) Og ja, kakestykket var for å feire begivenheten, medbrakt fra et familiemedlem!

Ny kaffemaskin på hjemmekontoret!
Ny kaffemaskin på hjemmekontoret!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?