tirsdag 20. juni 2023

På tide med tomater!

Etter mye manusredigering den siste uken, gikk turen til Plantasjen sammen med søsteren min i dag. Jeg har lenge tenkt at det hadde vært hyggelig å ha tomatplante på verandaen igjen, som jeg har hatt i mange år. 

I fjor tok jeg en pause, men jeg hadde en tomatplante i 2021, og de fleste år siden jeg oppdaget gleden av det er å bli eid av en tomatplante i 2015! 


Men nå er tomatene på plass igjen! Det var kommet mange røde tomater, og smaksprøven virket lovende! Vi handlet også blomsterjord til plantingen, arbeidshansker og litt sånt.


Hyggelig med tomatplante igjen!
Hyggelig med tomatplante igjen!


Jeg kjøpte meg også en rosa blomst til å ha på verandabordet, og en hvit blomsterpotte å ha den i. Så ja, nå begynner det å bli hyggelig der ute :-) 

Har du gjort noe for hjemmet ditt, for å ønske sommeren velkommen ennå?





 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Her plantes det på balkongen, men ikke noe spiselig, dessverre. Ser veldig kjekt (og fint) ut med tomater, men hos meg er det dessverre ikke nok sol.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja, tomater er hyggelig. Og i dag har de i allefall fått nok vann, da det har bøttet ned her :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?