fredag 14. juli 2023

Arbeider med endringer på flere plan.

Jeg har hatt litt mer fokus på helse de to siste ukene. 

Dette skyldes at jeg har jobbet med å trappe ned noen tabletter, som jeg har tenkt lenge at det må jeg se å få gjort. Det var ikke så lett til å begynne med, men nå er jeg nok der jeg skal være. Det kan hende dette bør følges opp av fastlegen etter hvert for sikkerhets skyld, men vi er jo midt i sommerferien, så jeg får se det litt an. Men det ser ut til å gå greit. Jeg var ikke helt i form i går, og er usikker på om det har noen sammenheng med endringene jeg har gjort. Men nå går det helt fint.

Jeg arbeider selvfølgelig også med redigering av manus. Jeg har i tillegg også lekt litt med tanken på et nytt toppbilde til bloggen og de sosiale mediene mine. Jeg er ikke helt klar med disse endringene ennå, men arbeider med saken.

Det ble et litt kort innlegg denne gangen. Straks tilbake med oppdateringer!


Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?