tirsdag 18. juli 2023

Manuskriptet må litt mer frem i lyset.

Da er jeg endelig klar med nytt forslag til toppbilde til blogg og sosiale medier. Jeg tenkte jeg skulle vise leserne mine det før jeg legger det ut.

Jeg må vurdere litt om bildet passer inn, denne gangen har jeg laget det, sist gang redigerte jeg bare det opptrykte visittkortet mitt litt. Så vi får se om dette fungerer. Jeg er veldig fornøyd med å ha startet prosessen i hvertfall!

Poenget mitt med nytt bilde, er å dra selve bokprosjektet mitt frem i lyset, og ikke bare navn på blogg og bilde av skrivebord som jeg har i sosiale medier. Det er mulig at rosafargen ikke passer helt til den rosafargen som er på bloggen. Jeg må se litt mer på det og kanskje justere fargen, men jeg tenker i allefall at det vil bli bedre som toppbilde på sosiale medier enn det skrivebordbildet jeg har i dag.

Jeg har som du ser sladdet informasjon fra bokbildet. Jeg måtte nesten det, ettersom  boken ikke er utgitt enda.

Fungerer dette, tror du?



 

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?