fredag 21. juli 2023

Kort oppdatering av justeringer.

Ideen min om nytt forsidebilde på blogg og sosiale medier som jeg snakket om sist, tok utrolig mye mer tid og var mer utfordrende enn jeg hadde trodd, det er helt klart! 

Nå har jeg endret det hele igjen, men jeg er enda ikke helt fornøyd. Jeg får la det være sånn inntil videre, så får vi se. Jeg endte opp med å fjerne hele bakgrunnen på bildet, men det kan som sagt hende jeg endrer på det igjen. 

Jeg føler selv at bildet ser veldig hjemmelagd ut, men mye av grunnen er nok at jeg har sladdet mye av teksten på bokmanuskriptet.

Jeg hadde tenkt å skrive litt mer om det jeg pleier til vanlig, men nå har det blitt litt mye om bloggdesign. Jeg kommer nok snart tilbake med oppdatering og mer vanlig blogging :-) 

Litt sent på kvelden nå, så jeg får fortsette en annen dag :-)


Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg har gått glipp av versjonen(e) underveis, men kjenner igjen at det ikke alltid er så lett å bli helt fornøyd. Kjekt med noen endringer uansett, og så er det jo ingenting her som trenger å være evig. Har lenge tenkt på endringer his meg selv, men akkurat nå i sommer må skrivingen ha fokus.

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg er helt enig i at skrivingen bør ha prioritet - det bør den hos meg også. Men jeg ble litt fristet til å eksperimentere litt med layouten på bloggen, ja. Bra det duger sånn litt i hvertfall, jeg har vent meg til det nå, så det får bli sånn en liten stund fremover.

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?