torsdag 26. oktober 2023

Tar igjen det tapte, og har endret tittelen.

Siden det ble litt labert med manusskriving forrige uke, har jeg brukt denne uken på å forsøke å ta igjen det tapte. Øyeblødningen er helt borte, veldig glad for det! 

Jeg holder på med en manusrunde nå som er litt omfattende, og jeg er veldig nøye med å sjekke flere detaljer. Nå kom jeg nettopp i mål med det jeg hadde tenkt for denne dagen, og er fornøyd med innsatsen min.

Som jeg nevnte sist har jeg endret tittelen på boken min, og det kjennes litt spennende. Jeg har vært litt frem og tilbake på dette, men tror at tittelen jeg har kommet fram til nå er bedre enn den gamle. Håper at det er et riktig valg.

Litt kort innlegg nå, må tilbake til manus. Men det kommer nok snart mer! 


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?