torsdag 2. november 2023

Triste, men hyggelige tilbakemeldinger.

I går fikk jeg en mail igjen, fra ei dame som hadde funnet diktet mitt Tusen tårer, og ville lese det opp ved en minnestund. Minnestunden skulle være i en klasse som akkurat hadde mistet en elev ved sykdom og død. Jeg har fått liknende mail om slike hendelser flere ganger før om diktet mitt, men det er en stund siden nå.

Det er selvsagt veldig hyggelig at noen vil bruke og liker diktet, men jeg synes jo samtidig det er veldig triste settinger det ønskes til. Men sånn er det jo. Jeg håper at det kan være til nytte for dem som trenger det.

Det har blitt en del redigeringsarbeid på bokmanuset mitt de siste dagene, og jeg har også gjort ferdig noe konkret jeg skulle ha gjort for lenge siden. Bedre sent enn aldri. 

Mer snart! :-) 


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?