fredag 22. desember 2023

Førjulstid.

Jeg ser det har gått en stund siden siste blogginnlegg. Dels fordi det ikke har skjedd så veldig mye nytt på skrivefronten de siste dagene. Førjulstid trenger jo også  oppmerksomhet!

Tirsdag hadde jeg koselig lunsjbesøk på det julepyntede kjøkkenet av tanten min, og onsdag ble det litt mer julehandel. I går og i dag har det også vært juleaktivitet og besøk innom  og i forbifarten. Koselig med litt juletradisjoner med en førjulsprat over en rød kaffekopp!

Nå i kveld har jeg roet ned med pizza fra Peppes. Veldig greit, før julen er i gang på ordentlig.

Ellers den siste tiden, har det vært oppdatering av medisinskjemaer, og annet forefallende.

Dette ble et kort innlegg. Snart tilbake med mer! 

Fortsatt fin førjulstid!


 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Høres koslig ut med kjøkkenbesøk :) Jeg julestresser ikke så mye, går heller ikke på kjøkkenbesøk, men tar noen flere telefoner nå før jul til folk som jeg ikke ser så ofte. Kos deg med innspurten - god jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Alltid litt å drive med, nå i kveld har jeg vært på Lille julaften-sammenkomst i familien. Riktig god jul til deg! :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?