torsdag 28. desember 2023

Juledager og makuleringsmaskin!

Ny makuleringsmaskin til jul!
Ny makuleringsmaskin til jul!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)

Lille julaften ble feiret tradisjonen tro hos familie i Oslo. Julaften gikk turen til Vestby hos familien til søsteren min, med overnatting til første juledag. Samme kveld var det familielag i Oslo igjen. 

Det har vært fullt julekjør som vanlig, og veldig hyggelig! Flott at mamma orket å reise til Vestby julaften og bli over til første dag hun også, ettersom hun har vært en del dårlig. Men det gikk veldig fint!


Til jul i år fikk jeg blant annet en makuleringsmaskin jeg hadde ønsket meg. Den har jeg prøvd i dag, og det fungerer veldig bra. Jeg hadde makuleringsmaskin for noen år siden, og har savnet det en stund. Den nye står på samme plass som den gamle sto. Det gikk fint å kople den til, og bli kjent med den.

Fordi det blir mye manus og papirer hos meg, kan det være greit å ha en doning som makulerer det jeg ikke skal spare på, på en ordentlig måte. Det fins flere tidligere versjoner av manus, og det er viktig å ha litt system på det. Veldig fornøyd!

Blant det jeg har gitt bort i julegaver i år, kan nevnes blant annet gaver som ble kjøpt da jeg handlet på Skullerudstua for noen uker siden, blant annet originale grytekluter og lys. Det er mye annet som kan nevnes også, blant annet en fin batteridrevet såpedispenser, som jeg har maken til selv, samt en del andre ting.

Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?